Fizetési lehetőségek

Válasszon ONLINE fizetési módokat, elkerülve ezzel az utánvét díját!

1. Átvételi pontunkon készpénzzel - INGYENES

Személyes átvételi pontunkon fizetni kizárólag készpénzzel tud.

2. Bankkártyával a BARION rendszerén keresztül - INGYENES


A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

3. Banki előre utalással - INGYENES

Kérjük, hogy az alábbi bankszámlára szíveskedjen átutalni a megrendelésének ellenértékének, és a könnyebb beazonosíthatóság érdekében a közlemény rovatába mindenképpen tüntesse fel a rendeléséhez tartozó nevet és a megrendelés számát! Az utalásra 5 nap áll rendelkezésre.

Számla tulajdonos: BG 68 Kft.
Bankszámlaszám:   10101016-21707800-01005003
Számlavezető:          Budapest Bank Zrt.

A megrendelést véglegesíteni csak az átutalt összeg számlánkra történő beérkezésével van mód. A szállítási  határidő is ettől az időponttól számítandó.

4. Utánvét + 300.-Ft

Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni készpénzben – és nem a budapesti személyes átvevőpontunkon -, akkor válassza ezt a fizetési módot. A kézbesítés napjáról értesítést fog kapni a futárszolgálattól.

Átvételi lehetőségek

Vegye át ingyen megrendelését!

1. Átvevőpontunkban személyesen - INGYENES

Személyesen a 1164 Budapest, Vérszerződés utca 2. szám alatt tudja átvenni megrendeléseit, előzetes egyeztetést követően: +36 30 88 44 618, rendeles@kilincstar.hu

2. Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal 1 575.-Ft


30 000.-Ft feletti vásárlás esetén a magyarországi kiszállítású csomagok egyszeri díját cégünk átvállalja.

Cégünk a GLS Futárszolgálat segítségével juttatja el a csomagot vásárlóihoz, ezért előfordulhat, hogy forgalmasabb időszakokban (Pl: karácsony) a kiszállítás ideje a szokásostól eltérően pár napot csúszik.

A GLS a csomagkiszállítást megelőző munkanapon egy értesítő e-mailt és sms-t küld a következő munkanapi kiszállításról, illetve megad egy 3 órás idő intervallumot a várható kézbesítés időpontjáról, a csomagszámmal, esetleges utánvét összegével, és a GLS FUTÁR telefonos elérhetőségével.

Amennyiben a futár nem találja a megadott címen, akkor a csomagját pár napon belül újra meg fogják kísérelni, kiszállítani. Ha a második kézbesítés is sikertelenül zárul, akkor a csomagot a GLS visszaszállítja hozzánk. Ennek plusz költségét mi álljuk, így ezután már csak előre utalással tudjuk csomagját újból elküldeni.

Ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja Önnek,  akkor mihamarabb jelezze azt a GLS Ügyfélszolgálatnak telefonon (06 29 886 700, +36 20 890 06 60), vagy nekünk, és mindent megteszünk, hogy segíthessünk.

3. GLS Csomagpont 1 575.-Ft


30 000.-Ft feletti vásárlás esetén a GLS CsomagPontos átvételi lehetőség egyszeri díját cégünk átvállalja.

Kényelmesen és saját időbeosztásuk szerint vehetik át az árut a GLS CsomagPontokon keresztül, ahol a készpénzes fizetés biztosított.

A GLS CsomagPontok jól megközelíthető helyeken találhatók, például bevásárlóközpontokban, benzinkutakon, könyvesboltokban vagy egyéb forgalmas üzletekben. A legtöbb hosszú nyitva tartással, akár hétvégén is várja a csomagot átvenni kívánó ügyfeleket. GLS e-mail vagy SMS értesítőt küld a címzettnek az áru kiszállításáról.
A csomagot átveni 5 munkanap áll rendelkezésre, figyelembe véve a GLS CsomagPont nyitva tartási idejét.

Ha nem megfelelő a kiszállítás időpontja Önnek,  akkor mihamarabb jelezze azt a GLS-nek, vagy nekünk, és mindent megteszünk, hogy segíthessünk.

4. Posta Ponton (Postahivatal, Csomagautomata, MOL, vagy COOP közért) történő átvétel 2 000.-Ft


Csomagját az MPL futárszolgálat az Ön által megadott Posta Pont egyikébe (a szállítás pontos helyét a pénztárfolyamatban tudja kiválasztani) szállítja ki a feladást követő 1-2. munkanapon. A küldemény átvételi lehetőségéről az MPL SMS-ben, és e-mailben is értesítést küld. Ezután a megadott PostaPont nyitvatartási idejében veheti át csomagját, ahol a legtöbb esetben bankkártyával és készpénzben is fizethet. Benzinkúton akár hétvégén és éjszaka is átveheti a csomagját. Csomagját 5 napja van átvenni!

Visszaküldés

Visszaküldés elött feltétlen vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy megtalálhassuk a legjobb megoldást!

1. Visszaküldés módja

A megrendelt termékek megérkezését követően 14 napja van visszaküldeni a csomagot, ha valamilyen okból kifolyólag nem tart rá igényt, és ezt írásban is jelzi felénk az alábbi e-mail címen: rendeles@kilincstar.hu.
Ebben az e-mailben az alábbiakat tüntesse fel:
1. Megrendelése számát, és/vagy a számla számát.
2. Utánvét, vagy készpénzes fizetés esetén azt a bankszámlaszámot, ahova a pénzét vissza tudjuk utalni. (A számlatulajdonosnak egyeznie kell a kiállított számlán szereplő névvel!)

Fontos!
A terméket eredeti csomagolásában, még fel nem használt, sérülésmentes, és hiánytalan állapotában tudjuk csak visszavenni.
Az egyedi gyártású terméket nem áll módunkban visszavenni!

2. Hova küldheti vissza a csomagot?

A terméket visszacsomagolva, az átvételtől számított 14 napon belül tudja visszaküldeni az alábbi címre:
Kilincstár.hu – BG 68 Kft.
1164 Budapest, Vérszerződés utca 2.

Ahogy visszaérkezett a termék, úgy 10 napon belül visszautaljuk annak árát, ha szállítási költség is volt, úgy azzal együtt. Amennyiben egy megrendelés több tételre vonatkozott, de az elállás nem terjedt ki valamennyi termékre, úgy a kiszállítás díját nem térítjük vissza, csak a visszaküldött termék árát.

A visszaküldés postaköltsége a vevőt terheli, így az utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Kérdése van?

+36 30 88 44 618 – rendeles@kilincstar.hu