Gyakori kérdések


 

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 1-3 munkanapot vesz igénybe. Ugyanakkor lehet, hogy nem aktuális. A „Vásárlói kosár”-ban lévő termékek nem kerülnek lefoglalásra. Előfordulhat, hogy egy bizonyos terméket egy másik Vásárló időközben már megvásárolta, ez azt jelenti, hogy jelenleg sajnos nincs készleten.
Ilyen esetben egyeztetünk a központi raktárral, majd ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a termék várható érkezéséről.

A megrendelés leadásától a teljesítéséig sok folyamat megy végbe. Ez lehet pár óra, de jó néhány nap is. Kérjük, hogy megrendeléskor körültekintően válasszon terméket, és olvassa el figyelmesen az ismertetőjét. Ha továbbra is bizonytalan, a választást illetően hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársunk várja hívását!

Az esetleges változásról haladéktalanúl értesítsen minket telefonon a +36 30 692 8466 számon, vagy e-mailben a rendeles@kilincstar.hu címen.


Bankkártyával mikor tudok fizetni?

Megrendelését bankártyával csak a webáruházunkban leadott, és a pénztári folyamatban felkínált Bankártyás fizetési mód kiválasztásával tudja rendezni.
Az online áruházunkban a Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás található, amivel kényelmesen és biztonságosan tud bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni.

A személyes csomagátvételi pontunkon csak készpénzzel tud fizetni.


Többnyire 1 kilincs 1 garnitúrát (grt) jelent, ami elegendő 1 ajtóra minden kiegészítővel együtt. Pontos információt a kilincs csomagjában található alkatrészekről az adott termék leírásában talál “Mit rejt a termék doboza?” címszó alatt. Egyedül a zárat nem tartalmazza a kilincs, mert azt szinte minden esetben már az ajtót gyártó cég beszerelve adja ajtóihoz.